Staar-en-co-Kapellen-Royal-Enfield-logo

HIMALAYAN

De Himalayan, verkrijgbaar bij Staar&Co., is tot nu toe de meest veelzijdige Royal Enfield motorfiets. Hij beschikt over een langdurige vering en een natuurlijke verticale rijstand. Deze specificaties en de duurzame en modulaire motor verzekeren een comfortabele rit, zowel op als van de weg.

Alle onderdelen van de Royal Enfield Himalayan werken samen om zo alle energie van het terrein te gebruiken. Een gefundeerde positie, een veld geteste ophanging en dual-use banden gecombineerd met flexibele hantering betekent dat de Himalayan alle off-road omgevingen kan benaderen.

De lage zithoogte, het stuur en de voetsteunen werken samen om de bestuurder een fijne rijervaring aan te bieden en te verenigen met de motor voor de comfortabele rechtopstaande houding. De Himalayan is uitgerust met een LCD-instrumentenpaneel. De Himalayan bezit tal van accessoires, van aluminium motortassen tot een after-market uitlaat.

BULLIT 500

De nieuwe Royal Enfield Bullet 500 is de motor met het tijdloze, iconische en handgemaakte ontwerp van de legendarische Bullet. Hij komt voort uit dezelfde stijl van de oorspronkelijke Royal Enfield Bullet uit de jaren 50. Deze wordt aangedreven met een stevige 500 cc Unit Construction Engine voor een betere verbranding, een superieure krachtlevering en een verbeterde brandstofeconomie. De iconische Bullet 500 is uitgerust met moderne technologie. De Royal Enfield Bullet 500 is uitgerust met een schijfrem in het voorwiel, een startmotor en een katalysator uitlaat. Deze Bullet zal snel verward worden met een echte klassieker.

Op de Bullet 500 staat het legendarisch Royal Enfield Winged-embleem in een unieke dubbele zilveren en gouden toon. De koplampbehuizing is met de “Tiger Eye Lamps” uitgerust voor de iconische Bullet uitstraling. Ookal is de koplamp klassiek, deze bezit een krachtige halogeenlamp zodat deze een goede verlichting kan bieden. De klassieke dubbele zitplaats zorgt voor een goede en comfortabele houding bij de bestuurder alsook bij de passagiers tijdens lange ritten.

CLASSIC 500

De Royal Enfield Classic 500 bezit een krachtige 500 cc motor met brandstof injectie en met een na-oorlogse uitstraling. Deze Classic 500 zal de meest gewenste motorfiets zijn in de geschiedenis van Royal Enfield.

Deze motorfiets is geschikt voor degenen die alles willen: macht, brandstofeconomie, betrouwbaarheid en eenvoud van een klassieke stijl. Dit werd nog nooit eerder gecombineerd. De Classic 500 laat u genieten tijdens uw rit dankzij het geluid van de motor en het gevoel van kracht in combinatie met de kracht die het belichaamt. Het uitzicht is simpelweg beter als je op een Royal Enfield Classic 500 zit, op of van de weg.

De Royal Enfield Classic 500 heeft een schijfrem in het voorwiel, de iconische “Tyger Eye Lamps” en een comfortabele zitplaats. De tank heeft een verfijnd na-oorlogs design en dankzij de dij-pads heeft de Classic 500 een vintage look.

CLASSIC 500 BATTLE GREEN

De Royal Enfield Classic Battle Green bezit een krachtige 500 cc motor met brandstof injectie en met een na-oorlogse uitstraling. Deze Classic Battle Green zal de meest gewenste motorfiets zijn in de geschiedenis van Royal Enfield.

Deze motorfiets is geschikt voor degenen die alles willen: macht, brandstofeconomie, betrouwbaarheid en eenvoud van een klassieke stijl. Dit werd nog nooit eerder gecombineerd. De Classic Battle Green laat u genieten tijdens uw rit dankzij het geluid van de motor en het gevoel van kracht in combinatie met de kracht die het belichaamt. Het uitzicht is simpelweg beter als je op een Royal Enfield Classic Battle Green zit, op of van de weg.

De Royal Enfield Classic Battle Green heeft een schijfrem in het voorwiel, de iconische “Tyger Eye Lamps” en een comfortabele zitplaats. De tank heeft een verfijnd na-oorlogs design en dankzij de dij-pads heeft de Classic Battle Green een vintage look.

  • Royal-Enfield-classic-Staar-En-Co-Antwerpen-Kapellen-battle-green
  • Royal-Enfield-classic-Staar-En-Co-Antwerpen-Kapellen-dessert-storm

CLASSIC 500 DESERT STORM

De Royal Enfield Classic Desert Storm bezit een krachtige 500 cc motor met brandstof injectie en met een na-oorlogse uitstraling. Deze Classic Desert Storm zal de meest gewenste motorfiets zijn in de geschiedenis van Royal Enfield.

Deze motorfiets is geschikt voor degenen die alles willen: macht, brandstofeconomie, betrouwbaarheid en eenvoud van een klassieke stijl. Dit werd nog nooit eerder gecombineerd. De Classic Desert Storm laat u genieten tijdens uw rit dankzij het geluid van de motor en het gevoel van kracht in combinatie met de kracht die het belichaamt. Het uitzicht is simpelweg beter als je op een Royal Enfield Classic Desert Storm  zit, op of van de weg.

De Royal Enfield Classic Desert Storm heeft een schijfrem in het voorwiel, de iconische “Tyger Eye Lamps” en een comfortabele zitplaats. De tank heeft een verfijnd na-oorlogs design en dankzij de dij-pads heeft de Classic Desert Storm een vintage look.

CLASSIC 500 SQUADRON BLUE

De Royal Enfield Classic Squadron Blue bezit een krachtige 500 cc motor met brandstof injectie en met een na-oorlogse uitstraling. Deze Classic Squadron Blue zal de meest gewenste motorfiets zijn in de geschiedenis van Royal Enfield.

Deze motorfiets is geschikt voor degenen die alles willen: macht, brandstofeconomie, betrouwbaarheid en eenvoud van een klassieke stijl. Dit werd nog nooit eerder gecombineerd. De Classic Squadron Blue laat u genieten tijdens uw rit dankzij het geluid van de motor en het gevoel van kracht in combinatie met de kracht die het belichaamt. Het uitzicht is simpelweg beter als je op een Royal Enfield Classic Squadron Blue zit, op of van de weg.

De Royal Enfield Classic Squadron Blue heeft een schijfrem in het voorwiel, de iconische “Tyger Eye Lamps” en een comfortabele zitplaats. De tank heeft een verfijnd na-oorlogs design en dankzij de dij-pads heeft de Classic Squadron Blue een vintage look.

  • Royal-Enfield-classic-Staar-En-Co-Antwerpen-Kapellen-squadron-blue

CLASSIC 500 CHROME

De Royal Enfield Classic Chrome bezit een krachtige 500 cc motor met brandstof injectie en met een na-oorlogse uitstraling. Deze Classic Chrome zal de meest gewenste motorfiets zijn in de geschiedenis van Royal Enfield.

Deze motorfiets is geschikt voor degenen die alles willen: macht, brandstofeconomie, betrouwbaarheid en eenvoud van een klassieke stijl. Dit werd nog nooit eerder gecombineerd. De Classic Chrome laat u genieten tijdens uw rit dankzij het geluid van de motor en het gevoel van kracht in combinatie met de kracht die het belichaamt. Het uitzicht is simpelweg beter als je op een Royal Enfield Classic Chrome zit, op of van de weg.

De Royal Enfield Classic Chrome heeft een schijfrem in het voorwiel, de iconische “Tyger Eye Lamps” en een comfortabele zitplaats. De tank heeft een verfijnd na-oorlogs design en dankzij de dij-pads heeft de Classic Chrome een vintage look.

CLASSIC STEALTH

There’s a time to ride, and a time to call it a day, sit back and watch the universe blaze away in all its glory. To remember the joys and pains of the day gone by, and look forward to what tomorrow brings. There, amidst the dark, discover the other half of your riding story, with a motorcycle that’s slept under the night sky since 1901. Embrace the dark with the new Classic 500 Stealth Black. Available in matte finish with rear disc brakes

  • Royal-Enfield-stealth-Staar-En-Co-Antwerpen-Kapellen-black

CONTINENTAL GT

De Continental GT is geïnspireerd door de cafés in de jaren 1960 in vorm en simpliciteit, vangt het gevoel van vrijheid, plezier en reactiviteit. Het traditionele vakmanschap en de moderne technologie zorgen voor een perfecte balans tussen de bestuurder, de machine en het terrein. Het is de lichtste, snelste, krachtigste Royal Enfield in de productie. Het hart van de Continental GT is de herverfde 535cc luchtgekoelde ééncilinder, met een herschikt ECU om punch en reactiviteit te leveren die zo belangrijk zijn voor de café racer. De ergonomische rijhouding biedt een sportieve en moeiteloze manoeuvreerbaarheid en een leuke rijervaring aan.

Royal Enfield heeft ook nauw samengewerkt met Harris Performance op het chassis om het nieuwe dual cradle frame van de Continental GT te creëren. Gecombineerd met een nieuwe vork van 41 mm en dubbele achter schokdempers “Paioli” reageert het chassis vanzelfsprekend op de verzoeken van de piloot. De “Pirelli Sport Demon” banden en de “Brembo” remmen gecombineerd met ABS dragen bij aan deze uitstekende grip.

De motor is een door brandstof ingespoten 535 cc eenheid Construction Engine met een vermogen van 29,1 bhp, ofwel 21 kW en een koppel van 44 Nm. De Continental GT heeft extra reactievermogen, stootkracht en wendbaarheid dankzij het lichtere vliegwiel en dankzij de verhouding vermogen/gewicht dat ook verbeterd is. De Tweaked Exhaust biedt superieure prestaties en bezit het kenmerkende gebrul van de motor. De New Age-technologie en het traditionele Royal Enfield-erfgoed zijn samengebracht waardoor de Continental GT er geweldig uitziet.